Direct Marketing
Direct Marketing, a. s.
Lamačská cesta 22
841 03 Bratislava
+421 2 45522 915
prieskum cez telefón
„Môj dotazník je dlhý, na to nikto neodpovie“
- Je pravda, že čím je dotazník dlhší, tým menej ľudí si nájde čas, aby ho
s operátorom v telefonickom rozhovore vyplnili. Za kritický čas
považujeme rozhovor trvajúci 25 – 30 min. Bežne robíme
prieskumy cca 10 – 15 minútové.
- Dôležité je pred začiatkom rozhovoru pravdivo informovať respondenta o
čase potrebnom na celý rozhovor. A dôležité je tento čas dodržať. Potom to
funguje.
„Potrebujem mať dotazníky od reprezentatívnej vzorky“
- Môžete si dopredu stanoviť segmentáciu cieľovej skupiny a kvóty, ktoré
potrebujete naplniť. To znamená, že si dáte podmienku, koľko dotazníkov
chcete z každého kraja, koľko z nich bude mužov a koľko žien,
vekové kritériá, vzdelanie ap.
- Skôr, než začneme rozhovor, zistíme u danej osoby, či spĺňa všetky
kritéria pre segment, kde ešte nemáme naplnenú kvótu. Ak taký segment už
máme naplnený, ukončíme hovor.
„Viete výsledky aj vyhodnotiť?“
- Áno. Najčastejšie numericky a graficky, výnimočne aj štatisticky.
- O špeciálne korelácie, ktoré by ste chceli vyhodnotiť, nás môžete
požiadať vopred a my ich vyhodnotíme.
- Výsledky dodáme vo formáte *.pdf, *.ppt na CD + farebne
vytlačené a zviazané v hrebeňovej väzbe.
„Koľko to trvá od zadania?“
- Príprava dotazníka cca 1 týždeň, volania podľa počtu dotazníkov,
zvyčajne 1 – 2 týždne a vyhodnotenie cca do 1 týždňa.
„Chcem si to vyhodnotiť sám“
- V tom prípade vám dodáme len zozbierané dáta a ostatné je len na
vás.
„Za čo platím?“
- Návrh a programovanie dotazníka – zvyčajne totiž
formuláciu otázok ešte konzultujú zákazníci s nami.
- Za každý úplne vyplnený dotazník – v tejto cene sú
zvyčajne už aj telekomunikačné poplatky, plat operátora, prenájom zariadení
a tiež zaškolenie operátorov – takže platíte len za dodaný
„výsledok“ (vyplnený dotazník).
- Vyhodnotenie.