english
Direct Marketing
Direct Marketing, a. s.
Lamačská cesta 22
841 03 Bratislava
+421 2 45522 915
o spoločnosti
produkty
predaj cez telefón
prieskum cez telefón
dohodnutie stretnutí
overenie údajov
osobný predaj
tajný nákup
podpora súťaže
vernostný program
vedenie klubu
dodanie adries
spracovanie údajov
výroba zásielok
balenie zásielok
doručenie zásielok
vyberanie P.O.Boxu
zápis dát z kupónov
držanie infolinky
e-maily, SMS, faxy
návrh DM stratégií
Data Portal
referencie
vysvetlenie pojmov
zaujímavé linky
kontakty
práca
úvod
produkty
vyberanie P.O.Boxu
vyberanie P.O.Boxu
„Ako často vyberáte P.O.Box?“
Tak často, ako to vyžaduje projekt vašej DM kampane – teda aj každý deň.
Každý výber P.O.Boxu zvyčajne faktúrujeme jednotkovou cenou, ak už táto činnosť nie je súčasťou nejakej paušálnej časovej položky rozpočtu.
„Od čoho závisí cena jedného výberu P.O.Boxu?“
Od očakávaného množstva došlých zásielok
Od predpokladanej priemernej hmotnosti jednej zásielky.
„Čo vám zvyčajne chodieva do P.O.Boxov?“
vrátená nedoručená pošta vo všeobecnosti – od listových zásielok cez časopisy a katalógy až po balíky
odpovedné kupóny a iné návratky z mailingov
obaly z výrobkov s EAN kódmi (čiarovými kódmi) v množstve aj do 10 ks v jednej obálke.
„Ako to funguje v režime Poštovné hradí prijímateľ?“
Skôr, než nám Slovenská Pošta vydá zásielky, musíme uhradiť poštovné za každú jednu z nich.
Vám potom takto naspočítavané sumy vyplateného poštovného za došlé zásielky vyfaktúrujeme obvykle jednou položkou vždy na konci kalendárneho mesiaca.
„Budem tlačiť materiály pred kampaňou a potrebujem v nich mať P.O.Box uvedený. Môžem si ho zarezervovať?“
Áno, to je bežná prax. P.O.Boxy a ich využitie plánujeme v rozpise.
© Direct Marketing, a. s., 2013