Direct Marketing
Direct Marketing, a. s.
Lamačská cesta 22
841 03 Bratislava
+421 2 45522 915
návrh DM stratégií
„Ako navrhujete directmarketingové stratégie?“
- V troch krokoch. Najprv sa vás opýtame na unikátnu výhodu vašej ponuky.
Potom nájdeme vhodnú cieľovú skupinu pre oslovenie. Napokon podľa veľkosti
tejto skupiny a miery unikátnosti vašej ponuky stanovíme optimálny spôsob
komunikácie vo vzťahu k cene produktu.
„Čo to znamená prakticky?“
- Urobíme vám ponuku v prvom priblížení, ktorú následne upresňujeme
- Ponuka je súčasne projektom, ktorý obsahuje záznam očakávaných cieľov,
popis cieľových skupín, fáz oslovenia, predpokladaných početností a response
rate, ďalej načasovanie krokov a rozdelenie kompetencií. Samozrejme tiež
nastavenie obchodných podmienok a samotnú kalkuláciu projektu
„Máte aj nejaké univerzálne rady?“
- Áno – testovať, merať odozvu a v hlavnej kampani opakovať
dovtedy, pokiaľ to funguje a efektivita je dostatočná.
- Je lepšie jednu cieľovú skupinu osloviť vo viacerých fázach – čiže
viackrát, ako osloviť širokú skupinu, ale len raz.
- Prvý spôsob vám totiž pomôže ťahať vašich potenciálnych klientov v ich
vedomí postupne od upútania pozornosti, cez vzbudenie záujmu, vyvolanie túžby až
k objednávke. Druhý spôsob sa podobá situácii, kedy zasadíte rastlinku,
ale viac ju už nepolejete – nuž tam teda veľkú úrodu asi čakať nemožno.