english
Direct Marketing logo

Direct Marketing

Direct Marketing, a. s.
Lamačská cesta 22
841 03 Bratislava
+421 2 45522 915
Ilustrácia

fakty

súčasnosť

charakteristika počet zamestnancov obrat postavenie na trhu
DM full service 1. miesto
Letter shop do 3. miesta
Call centrum do 3. miesta
Poskytovanie údajov 1. miesto
Adresná distribúcia 2. miesto
Neadresná distibúcia do 3. miesta
Ručná kompletizácia a baleniedo 3. miesta
Zákaznícke kluby do 3. miesta

členstvo v organizáciách

história

vývoj obratu spoločnosti Graf rastu obratu

významné vývojové skoky
1994 založenie spoločnosti
1995 spoločnosť začína budovať svoju databázu právnických osôb
1996 spoločnosť buduje svoje prvé pracovisko na personalizáciu
1997 spoločnosť získava svojho prvého veľkého klienta – Prvú stavebnú sporiteľňu
1998 spoločnosť buduje svoje prvé call centrum
2000 spoločnosť rozbieha prvý plnohodnotný vernostný program na Slovensku
2001 je založená spoločnosť „Prvá Doručovacia”, ako 100% dcérska spoločnosť spoločnosti Direct Marketing, s.r.o. Jej úlohou je orientovať sa na doručovanie zásielok
2002 spoločnosť nakupuje baliace zariadenia a buduje jedno z najväčších nezávislých pracovísk na ručné a strojové balenie
2003 spoločnosť získava svojho zatiaľ najväčšieho zákazníka – Orange Slovensko
2004 spoločnosť navyšuje svoje základné imanie a transformuje sa na akciovú spoločnosť
2005 spoločnosť sa stáva lídrom na trhu v segmente full service directmarketingových spoločností
2007 spoločnosť zaviedla sieť obchodníkov na door to door predaj
2008 rozšírenie kapacity call centra na dvojnásobok počtu operátorov
2009 databázy B2C a B2B už aj pre Českú republiku
2010 rozšírenie databázových služieb o pokročilé analytické analytické činnosti, data mining a geomarketing
2011 vyvinutý softvér na homologizáciu dát „DataHomio”
© Direct Marketing, a. s., 2013

Získat aplikaci Adobe Flash Player
i