Direct Marketing
Direct Marketing, a. s.
Lamačská cesta 22
841 03 Bratislava
+421 2 45522 915
dohodnutie stretnutí
„Ja také telefonáty odmietam – to nebude
fungovať”
- To je len váš postoj, ktorý nereprezentuje väčšinu. Výsledky
dohadovania stretnutí cez telefón sa riadia štatistickými číslami. Preto
vieme, že v priemere, napr. pri firmách, je cca 70 % z nich
dovolateľných na recepciu – ostatné existujú takpovediac
„účtovne”. Vieme, že zo stredných manažérov bude s nami
ochotných hovoriť okolo 50 %, vrcholových 25 %, bežných
zamestnancov 70 % a ku zvyšným sa jednoducho
nedostaneme – odmietnu, nedvíhajú alebo máme volať neskôr.
S tým všetkým počítame.
- Vieme, že v priemere 20 % z tých, s ktorými sa nám
podarí urobiť predajný rozhovor, je pozitívne naklonených k stretnutiu.
Toto číslo kolíše podľa atraktívnosti stretnutia, výberu cieľovej skupiny a
kvality oslovenia – teda scriptu a operátorov. Tiež
informácie zaslané vopred v podobe mailingu s priloženým darčekom
pomôžu veci.
„Len zistíte záujem o stretnutie, alebo dohodnete miesto a
čas?”
- Realizujeme spoľahlivo oba varianty.
- V prípade dohadovania miesta a času našimi operátormi musíme mať od vás
tabuľku s voľnými termínmi vašich obchodníkov.
- Informácie o dohodnutých stretnutiach zasielame e-mailom buď na jednu,
alebo aj viac e-mailových adries minimálne 24 hodín pred termínom
dohodnutého stretnutia. Dá sa dohodnúť aj zaslanie SMS.
- V prípade, že vaša obchodná sieť je rozsiahla, môžeme stretnutia
vpisovať priamo do vašej webovej aplikácie a vaši obchodníci si príslušné
dáta už sami spracujú.
„Za čo platím?”
- Za návrh a naprogramovanie scriptu – scenára
rozhovoru.
- Za jednotlivé rozhovory, kým sa dostaneme ku kompetentnej osobe alebo s kompetentnou osobou, ktorej prezentujeme ponuku
na stretnutie a získame od nej dve možné vyjadrenia: „mám záujem o
stretnutie” alebo „nemám záujem o
stretnutie” + uvedie dôvod tohto nezáujmu.
- Denné reporty o statusoch sú zdarma, platí sa len za každý export údajov
(denne, resp. 2× do týždňa – podľa dohody)
- Finálny export dát v exceli je zdarma.
„Keď je osoba neprítomná, koľko krát sa pokúsite dovolať?”
- Zvyčajne 3-krát. To je bežný štandard, pri ktorom vynaložená námaha
prináša efekt – teda dostihnutie a rozhovor.
„Čo so statusmi zavolať neskôr po ukončení akcie?”
- Ak ani po trojnásobnom pokuse o dostihnutie kompetentnej osoby sa nám to
nepodarí a sekretárka alebo aj samotná osoba nám neustále odporúča zavolať
neskôr, častokrát je to len skrytá forma
odmietnutia – nezáujem o rozhovor. Niekomu je prosto
nepríjemné odmietnuť ponuku „natvrdo”.
- Odporúčame tieto statusy neriešiť. Je to zvyčajne len strata času, ako
nám prax už viackrát potvrdila.