Direct Marketing
Direct Marketing, a. s.
Lamačská cesta 22
841 03 Bratislava
+421 2 45522 915
osobný predaj
„Poskytujete obchodníkov?“
- A nielen to. Poskytujeme ich aj s vybavením a vedením. Vieme, že
niekedy možno potrebujete overiť, ako reaguje trh na vaše nové výrobky či
služby, ktoré musia ponúkať výlučne obchodníci – keďže si vyžadujú vysvetlenie.
Preto by bolo pre vás zbytočné prijímať obchodníkov, zriaďovať im kancelárie
a kupovať vybavenie, keď „biznis ešte nie je istý“
- Samozrejme, táto výhoda niečo stojí – ale prechodne by to pre vás malo
byť vždy menej, ako keby ste mali robiť tender na výber obchodníkov, potom
im kupovať vybavenie a napokon v prípade neúspechu im platiť odstupné. U nás
toto odpadá – platíte za dohodnuté služby.
„Máte aj odborníkov?“
- Práci s ľudskými zdrojmi dávame prioritu, lebo ľudia robia spoločnosť –
záleží na nich či už napríklad kvalita spracovania zásielok, tak aj kvalita
telefonického alebo osobného rozhovoru.
- Nových ľudí testujeme a v čom sa osvedčia, do toho ich nasadzujeme.
Sú platení prioritne od výsledkov a konkurencia medzi nimi ich núti ku kvalite.
Ak ju nedávajú, nenasadzujeme ich viac do akcií.
- Isteže je pravdou, že nemáme univerzálnych špecialistov. Je však možné ich
na trhu práce získať. Je to len otázka času, kedy potrebujete akciu spustiť
a tiež miery špecializácie, akú potrebujete. Ak takých ľudí nebudeme
mať, do akcie jednoducho nepôjdeme. Je to vec úvodných jednaní.
„Chcem platiť len za predaný kus“
- Ste dobrý obchodník, lebo 100 % rizika za úspech vášho produktu na trhu
chcete hodiť na naše plecia. My však nevieme, ako je pozicionovaný váš produkt
oproti konkurenčným produktom, či ste mu napríklad dobre nastavili cenu ap.
Bolo by preto nefér, aby sme toto riziko znášali my.
- Naším produktom, za ktorý nesieme zodpovednosť, je osobne navštíviť
človeka z cieľovej skupiny, urobiť mu ponuku a dostať od neho vyjadrenie,
či chce kúpiť alebo keď nie, tak prečo nemá záujem o váš produkt. Len to
vám faktúrujeme. Ak nezískame ani jeden taký výstup, nefaktúrujeme vám nič,
teda nič neriskujete. Samozrejme, nehovoríme o minimálnych jednorázových
nákladoch na prípravu predajnej akcie, scriptov ap.
- Vývoj predaja dostávate v pravidelnom reporte, čo znamená, že návštevy
robíme, len dokiaľ predaj ide.