Direct Marketing
Direct Marketing, a. s.
Lamačská cesta 22
841 03 Bratislava
+421 2 45522 915
držanie infolinky
„Ako je spoplatňovaná infolinka?“
- Cenu tvorí plat operátora, prenájom liniek a zariadení.
- Telekomunikačné poplatky free phone sa refaktúrujú
- Denný režim operátora je od 8.00 – 17.00. Ostatné hodiny tvoria
nočný režim. Rozlišujeme pracovný deň a voľný deň. Každý režim má svoju
hodinovú sadzbu
- Jednorázové náklady predstavuje návrh dotazníka a programovanie SW aplikácie
pre nahadzovanie hovorov.
- Špeciálnu položku tvoria reporty o vyťaženosti linky, prípadne záverečné
numerické a grafické vyhodnotenie digitalizovaných odpovedí, ak sa také vyžaduje.
„Ako je riešený nočný režim?“
- Buď operátorom, alebo automatickým odpovedačom, alebo infolinka len zvoní
a nik ju neberie – čo je najčastejší prípad, keďže väčšina súťaží alebo
klubov má v pravidlách vymedzenú prevádzkovú dobu infolinky.
„Na aké účely si u vás klienti zvyčajne objednávajú infolinky?“
- Na podporu mediálnej kampane, ktorá je interaktívna – napr. udáva
číslo infolinky v printoch, rozhlase, v televíznom spote či na
nálepkach nalepených na spotrebičoch. Záujemca zavolá na infolinku, operátor
zapíše potrebné údaje o respondentovi a ten môže tak napr. niečo vyhrať
- Na riešenie krízy – napr. pre ľudí v núdzi, aby bolo miesto,
kde získajú informácie
- V súvislosti s očakávanými zmenami a teda nárastom dopytu po
informáciách – napr. zavedenie Eura, sčítanie obyvateľstva, dôchodkové sporenie
- Na okamžité vyplnenie dotazníka alebo prihlášky do nejakej inštitúcie.
Údaje sú hneď vkladané do SW aplikácie, vytlačené a zaslané volajúcemu na
autorizáciu podpisom
„Je možné infolinky zosériovať?“
- Ide o službu T-Com a v podstate Vám teda stačí komunikovať
jedno číslo infolinky a keď prvý operátor je vyťažený hovorom, dôjde
k automatickému presmerovaniu na druhého operátora a podobne tak
až napr. na piateho. Takže dá sa ľahko zvládnuť aj veľký okamžitý nápor volaní.
„Máme vlastné callcentrum. Vedeli by ste nám zriadiť záložné callcentrum
pre prípad preťaženia toho nášho?“
- Áno, sú to reálne projekty, ktoré sme už riešili
- Dokonca bez zmeny vašich čísel budú hovory z vášho callcentra
presmerované k nám, ale dá sa to riešiť aj opačným smerom.